Gemeenteavond 19 maart 2020 vervalt!

Net als gisteren worden ook vandaag veel evenementen en bijeenkomsten in het hele land afgelast. In verband met de actuele ontwikkelingen heeft de kerkenraad besloten om naast de kerkdiensten tot en met 29 maart ook de gemeenteavond van 19 maart 2020 te laten vervallen.

Het is wat ons betreft op dit moment onverstandig om met een grote groep mensen bij elkaar te komen. We hopen de gemeenteavond op een later moment in te halen.

Kijk voor meer actuele informatie over maatregelen, tips en ontwikkelingen op www.rivm.nl of www.rijksoverheid.nl/coronavirus. Voor vragen en informatie kan ook gebeld worden met het landelijk informatienummer 0800 – 1351 of de GGD Groningen op 050 – 367 4000.

In de komende weken houden wij u onder andere via dit medium op de hoogte. Wilt u tot die tijd fungeren als spreekbuis richting mensen die dit bericht mogelijk niet (kunnen) lezen?

Voor vragen kunt u mailen naar communicatie@wijkgemeente-martinikerk.nl.