Coronavirus: kerkdiensten 15, 22 en 29 maart vervallen!

In verband met de ontwikkelingen rondom het coronavirus, komen de kerkdiensten op de zondagen 15, 22 en 29 maart te vervallen. Dit besluit is genomen in overleg met de lokale Protestantse Gemeente Groningen en de landelijke PKN. Andere, kleinere bijeenkomsten gaan vooralsnog wel door.

Op zondag 15 maart wordt op NPO2 om 9.30 uur een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk uitgezonden. Dit ter vervanging van de kerkdiensten die zondag niet door gaan. Deze uitzending wordt verzorgd door de EO. U kunt eventueel ook een eerder gehouden dienst beluisteren via www.kerkomroep.nl.

Kijk voor meer actuele informatie over maatregelen, tips en ontwikkelingen op www.rivm.nl of www.rijksoverheid.nl/coronavirus. Voor vragen en informatie kan ook gebeld worden met het landelijk informatienummer 0800 – 1351 of de GGD Groningen op 050 – 367 4000.

In de komende weken houden wij u via dit medium op de hoogte. Wilt u tot die tijd fungeren als spreekbuis richting mensen die dit bericht mogelijk niet (kunnen) lezen?

Voor vragen kunt u mailen naar communicatie@wijkgemeente-martinikerk.nl.