1 November 2020

Cello & Guitar Gailė Austėja Šamborskytė & David Vinazza
Organ Janny Knol-de Vries

Order of worship

Download full version Order of worship (PDF)

• THE APPROACH TO GOD
    • Hymn: Abide with me
  • SENDING AND BENEDICTION

Collecte Ochtenddienst

• Scipio (app op uw smartphone of tablet)
  • Tikkie:
  • via een bankoverschrijving (vermeld a.u.b. duidelijk het doel):
    • voor ‘gewone’ collecten: NL08 RABO 0641 1348 94 t.n.v. ‘Protestantse Gemeente Groningen’
    • voor zendingsbus, collecte van de wijkdiaconie of voor het wijkfonds: NL76 RABO 0106 0402 51 t.n.v. ‘Diaconie Hervormde Gemeente Martinikerk’

Collecten Internationale Dienst

Eerste collecte: kosten voor deze dienst (Wijkfonds)
– de kosten van de avond-/middagdiensten, denk aan predikant, koor, koster en organist
– koffie, thee en andere kosten die tijdens een gemeenteavond gemaakt worden
– jeugdwerk
– deze website
– abonnementen, attenties, vergaderkosten e.d.

Zendingsbussen: Stichting Dorcas
De opbrengst deze maand gaat naar de Stichting Dorcas. Dorcas is een internationale christelijke organisatie voor ontwikkelingssamenwerking, sociale hulp, noodhulp en wederopbouw. Zij werken in Oost-Europa, Afrika en Midden-Oosten. Hun visie en missie is: Wij werken aan blijvende verandering in het leven van de allerarmsten en wij verlangen ernaar dat mensen en gemeenschappen tot hun recht komen en bloeien. Wij zien armoede, uitsluiting en crisis, en de mensonwaardige gevolgen daarvan. Daar leggen wij ons niet bij neer. Zo volgen wij Jezus Christus na.
Namens de diaconie van harte bij u aanbevolen.

Extra oproep voor de Voedselbank

Het gaat niet goed met de Voedselbank. Daar heeft u vast wat over meegekregen uit regionale en landelijke media. Omdat er slechts weinig bezoekers bij een kerkdienst aanwezig mogen zijn, is het verzamelen op dat moment ook minder zinvol. Daarom is er weer, net als tijdens de lockdownperiode aan het begin van het jaar, de mogelijkheid om producten voor de Voedselbank in te leveren door de raampjes van het Boter- en Broodhuisje. U kunt weer wekelijks producten brengen op elke woensdag- en vrijdagmiddag tussen 14.00 en 17.00 uur.

Bent u niet in de gelegenheid om producten te doneren? Dan kunt u natuurlijk ook een financiële bijdrage doen. Kijk hiervoor op de website van de Voedselbank. https://voedselbank-groningen.nl/geld-doneren/

Namens de diaconie van harte bij u aanbevolen!