Kerstpakkettenactie 2018

Wilt u (ook) dit jaar iets delen van uw rijkdom? En kunt u uw kerstpakket missen voor een gezin of oudere in de Korrewegwijk? Dan zijn wij op zoek naar uw hulp! Met steun vanuit onze wijkgemeente en de Tehuisgemeente kunnen we ieder jaar een pakket aanbieden aan mensen voor wie het niet vanzelfsprekend is rondom kerst een extraatje te krijgen. Mensen voor wie een goed gevulde tafel een zeldzaamheid is, of voor wie het klaarmaken van een feestelijke maaltijd juist rondom kerst extra lastig is.

Om zoveel mogelijk pakketten uit te kunnen delen, hebben we uw hulp nodig. Van alle houdbare levensmiddelen en (delen van) kerstpakketten die u inlevert in de Martinikerk of Het Pand maken wij gelijkwaardige pakketten, die we vervolgens uitdelen in de wijk. Denk bij houdbare levensmiddelen aan douchegel, koffie, een pak cakemix of bijvoorbeeld chocolade. Ook de diaconie van de wijkgemeente draagt bij aan het vullen van de pakketten.

U kunt uw bijdrage op de volgende moment inleveren:

• Zondag 16 december voor de ochtenddienst in de Martinikerk
  • Zondag 16 december voor de ochtenddienst in de Tehuisgemeente
  • Vrijdag  21 december van 19:00 – 20:30 uur in Het Pand.

Alvast bedankt voor uw bijdrage!

De Kerstpakketten-commissie
Eline Schep – Hokse