Startzondag

‘Stevig gebouwd’: dat is het thema van de startzondag van zondag 16 september. In de ochtenddienst om 9.30 uur preekt onze eigen dominee P.A. Versloot in de Martinikerk over Nehemia. Vanaf 14 uur bent u van harte welkom in het Pand, waar u wordt verwelkomd met koffie, thee, fris en taart. Het middagprogramma begint rond 14.30 uur. Met aparte workshops voor kinderen en volwassenen gaan we dieper in op het thema. Rond een uur of vijf staat er een maaltijd voor u klaar. Om 18.15 uur wordt de startzondag besloten met een (korte) avonddienst in het Pand, die geleid wordt door ons gemeentelid ds. T.J. Pleizier. Kosten: €5 per volwassene. U kunt dit bedrag over maken naar bankrekeningnummer: NL86 RABO 0120 2355 36 t.v.n. G. Huls, onder vermelding van Startzondag 2018 en uw naam.

Aanmelden kan via deze link.

Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via communicatie@wijkgemeente-martinikerk.nl. Iedereen van harte welkom!